זה הזמן הכי טוב לקנות דירה בקרית אתא

שתפו

למה לקנות דירות על הנייר בקריית אתא

קריית אתא הולכת ומתפתחת בשנים האחרונות גם מבחינה נדל"נית ומי שמחפש להשקיע עשוי למצוא בה לא מעט. העיר שעשויה בעתיד להיות בירת הצפון עם עתודות הקרקע הגדולות והפיתוח המסיבי מכל הכיוונים כבר מקדמת תוכניות רבות של כבישים ונגישות, בית חולים אזורי גדול ותחבורה נוחה. אחת מאפשרויות הרכישה היא רכישת דירה על הנייר, ורכישת דירה על הנייר כשמה כן היא – אין דירה בנויה וכל מה שיש זה תכנית והדמיה ממוחשבת, מה שאומר שלא קונים משהו פיזי בשלב הזה. מכירת דירה על הנייר היא לא פעם אינטרס של יזמים וקבלנים, בעיקר בשביל להשיג מימון לפרויקט בשלב כמה שיותר מוקדם.

אך מה היתרונות של רכישת דירות על הנייר בקריית אתא? למה זה כדאי ומשתלם? הנה כמה דברים שכדאי לדעת…

מחיר נמוך

דירה על הנייר תמיד תימכר במחיר נמוך יותר מאשר יהיה מחירה כשהיא תהיה בנויה. המחיר הנמוך יותר יכול להיות משמעותי, וזה יכול להיות עסקה מצוינת עבור מי שרוצה להשקיע. קונים במחיר נמוך ומוכרים במחיר גבוה אחרי שהדירה מוכנה, והרווח יכול להיות לא קטן.

התאמה לצרכים ועיצוב

כשלקוח קונה בשלבים מוקדמים בדר"כ יש לו גמישות תכנונית רבה, בחינת כל הצרכים עד הפרט האחרון , וזמן לעצב הדירה כפי שחלם.

זמן ההמתנה

זמן ההמתנה לעיתים מקשה אך לעיתים עשוי להיות מתנה עבור הרוכשים. בזמן הזה הם יכולים לגייס כסף, הם יכולים לתכנן את המעבר, למצוא רוכש עתידי או לעשות כל דבר אחר. עצם זה שיש להם תאריך שהקבלן אמור לעמוד בו מאפשר להם להתנהל טוב יותר.

קריית אתא זוכה בשנים האחרונות לתנופת בניה רחבה ולעליה מתמדת בביקושים וכן גידול במספר התושבים בעיר. עם זאת ישנה עליה במחירי המכירה והשכירות בעיר בצורה עקבית במהלך השנים האחרונות. אין ספק שקריית אתא היא עיר שכדאי לשקול לרכוש בה ורכישת דירות על הנייר בה היא המתכון המושלם עבור לא מעט אנשים לעסקת תשואה , לנדלן מניב ולעסקאות השבחה ( "פליפים").

חברת אביבי ייזום ובנייה שבונה בעיר מספר פרויקטים טוענת שהפער לעיתים מגיע לכ – 15%-10% בין רכישה על הנייר לבין לקנות דירה גמורה.

כתבות נוספות