דירות להשקעה בקרית אתא

שתפו

דירות להשקעה בקריות

בעשור וחצי האחרונים לאור שיעורי הריבית הנמוכים במשק מחד, והעלייה העקבית והמתמשכת במחירי הדירות מאידך, בחרו הרבה ישראלים להעדיף את ההשקעה בנדל"ן על פני אלטרנטיבות השקעה שמציע שוק ההון.
אך העלייה במחירים גם הפכה את ההשקעה במקומות רבים לפחות כדאית, כי בדרך כלל העלייה במחירי הדירות לא לוותה בעלייה מקבילה במחירי השכירות, כך שהתשואה על ההשקעה ירדה בהתמדה מתשואות של 7 או 8 אחוזים שניתן היה למצוא לפני עשור עד למצב הנוכחי שברוב אזורי הארץ מניב מניב תשואה של פחות משני אחוזים – מה שהופך את ההשקעה בנדל"ן לפחות משתלמת.

אחרי שזה נאמר, הסוד בהשקעות בכלל ובהשקעות נדל"ן בפרט הוא לאתר בדיוק את אותם נכסים שבמשחק ההשקעה מקדימים את השוק ומאפשרים תשואות עודפות.
אחד האזורים בהם מחירי הנדל"ן עדיין מקדימים את הביקוש ובהם ניתן למצוא נכסים במחירים אטרקטיביים שעשויים לייצר תשואה עודפת משתלמת הוא אזור חיפה והקריות – בדגש על קריית אתא.

עכשיו הזמן להשקיע בנדל"ן בקריית אתא

באופן כללי מחירי הנדל"ן בחיפה והקריות נמוכים משמעותית ביחס למה שמקובל בגוש דן והשרון.
בפשטות, הכסף שלכם קונה הרבה יותר מ"ר.
זה מפתיע, כי הביקוש לדירות להשכרה באזורים האלה כל הזמן עולה וכבר כמה שנים יש באזז חיובי סביב חיפה וסביבתה והרבה מאוד צעירים בוחרים לעזוב את אזור תל אביב ולהשתקע בחיפה.
העובדה שחברות טכנולוגיה והייטק כמו גוגל, אפל ואמאזון פתחו מטות ומרכזים לוגיסטיים בפארקי התעשייה הפזורים באזור הכרמל, מהווה זרז לביקושים ומסבירה למה חיפה והקריות הן אבן שואבת לאוכלוסיה צעירה וחזקה שמחפשת פתרונות דיור באזור.

המגמה הזו בולטת ביתר שאת בקריית אתא, שהמחירים בה עדיין נמוכים אפילו ביחס לעיר חיפה וחלק מהקריות האחרות. 
הקרבה והגישה הישירה לכביש 6 הופכות את קריית אתא לפתרון אידיאלי עבור משפחות של עובדי הייטק שעובדים בסביבה.
בימים אלו התבשרנו שעתיד לקום בקריית אתא בית חולים, מה שאומר שהביקוש לדירות בעיר רק יעלה ועמו יעלו גם המחירים.
המסקנה שלנו: לא כדאי להתמהמה, זה הזמן למצוא דירה להשקעה בקריות.

כתבות נוספות